Návrh aplikací za pomoci OOP
4. ročník
Základy programování
Návrh aplikací za pomoci OOP
Hra "Lodě"
Lodě v GDI
- 10x10 polí – 2 hrací plochy – jedna moje, jedna soupeře
- 1 křižník (7 čtverečků), 2 fregaty (4 čtverečky), 5 malých člunů (2 čtverečky)
Útok
Nasimulujte nějaký stav hry, ve kterém již mají oba hráči svoje lodě rozestavěné (každý na své mřížce).
- Kliknutím na mřížku soupeře spustíte útok.
- Pošlete soupeři souřadnice v gridu, kam jste kliknuli.
-
Soupeř projde svoji flotilu a zjistí, zda byla některá z lodí zasažena.
- Pokud ano ===> označí si zasažené místo a vrátí soupeři info "zásah".
- Pokud ne ===> vrátí zprávu "smůla, minul jsi" :-)
Příklad herního stavu
Po rozmístění lodí u hráče A (před prvním výstřelem) může jeho mřížka a mřížka, kde si zobrazuje svoje výstřely, vypadat například takto: